Jag vann!

Igår kollade jag på några bloggar och blev glad överraskad när jag läste i Saras blogg att jag hade vunnit!!?
Jag hade glömt att för några veckor sedan Sara kommenterade om en tävling och jag skrev ett litet inlägg där.
Några timmar efter jag hade läst Saras inlägget fick jag ett mail från Petra Kindlund och informerade om detta.
Det handlar om en Löpardag på Bosön den 13 april. kl 09:30-18:30.
Det kommer att bli en kanon dag med bland annat kommer vi att få chansen att utveckla vår löpteknik och få testa på en annorlunda träningsform med ”trailutmaningen”.
Dessutom kommer vi att få lyssna på inspirerande föreläsningar och träffa fler likasinnade.
Kajsa Berg ska vara med och vi kommer att få höra om Kajsas imponerande berättelse om sin karriär.
Vi kommer dessutom få en massa tränings- och kosttips av Petra som är nutritionist och löpcoach.
Jag tror det finns fortfarande platser ifall du är intresserad och vill ha en underbar löpardag med oss!
Här kan du se programmet.

Jag är såååå glad!!
Jag tror verkligen det var meningen att jag skulle vara med!
Jag ser det som en kompensation efter jag bestämde att inte springa TEC som är precis samma dag och har varit så ledsen!
Efter Löpardagen tänker jag komma till Täby för att heja alla mina ultravänner och bli funktionär där!

Jag ser fram emot en riktigt rolig och givande dag!
Tack Sara för tipset och tack Petra!

(Bilden har ingenting att göra med inlägget men han är så söt!)

20130308-221034.jpg

Min lat katt väntade på mig för att komma in i huset 🙂

3 tankar på “Jag vann!

  1. Pingback: Löpardagen i Bosön | Jag vill vara snygg ....och smal!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.