Podcaster

podcast
Mer och mer gillar jag att lyssna på poadcaster.
De första jag lyssnade var Sommarpratarna. Jag tycker det är roligt att lyssna på de när jag springer ensam ett långpass.
Det är nu min nya grej 🙂
Det är underhållande och man kan till och med lära sig mycket.
Den roligaste är att idag kan man hitta vad som helst.
Mitt favoritämne är förstås löpningen.
Nyss har jag hittat till Husky och UltraRunner podcast.
20130425-145709.jpg
Men igår kom en ny podcast som jag måste rekommendera!
Det är Sara som driver bloggen Träningsglädje och har gjort sin egen poadcast.
Den första heter Sexiga träningsbloggare. Avsnittet  var 20 min lång.
Du hittar henne på Podcaster som Träningsglädje TALKS!
Missa inte henne 🙂

20130425-145716.jpg

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.