Kårstajoggen 2010

Piratfarsan och Pladuska har ordnat en organiserad träning som utgår från Kårsta, ändstation på Roslagsbanan.
Nu på lördag 1 maj är det dags!

Vi åker bil på lördag med tre glada löpare till: coach Sirpa, Dessi och Fredrik.
Det vore kul om flera ville vara med.
De som bor i Stockholm området kan passa på och träna med oss och ha det kul!
Distanser är: 21km eller 9km.
Här kan ni läsa mer om träningen!

Ska du vara med?

9 tankar på “Kårstajoggen 2010

  1. åh lät ju så himla roligt, men det är dagen efter ett valborgsfirande, och vi ska ha massa vänner hemma, så tyvärr tror jag inte det =(
    men tusen tack snälla för att du tänkte på mig =)

  2. Vad kul det låter! Kanske inte att springa 21 km då 😉 Kände igår att 11 km räckte och tänkte att det är ju inte alls långt kvar till Göteborgsvarvet. Men det ska gå. Jag är envis och målinriktad! Tack för kommenteren, det känns riktigt bra att jag orkar hålla i. Min träning ger resultat, kul! 🙂

  3. Jag vågar inte dra igång med så långa sträckor precis i starten efter detta långa uppehåll, men vad roligt det låter att göra något sådant tillsammans. Fråga gärna igen! Ha det så skoj!
    ps: fick du också mejl om att Berlin är fullt?

  4. Hej.
    Tack för din kommentar! Den var faktiskt den första jag fått… så det känndes extra kul. =)
    Ja, jag kommer att följa din blogg och träning nu. Det är så roligt och uppmuntrande att få läsa om dig och din väg till den fina träningsperson som du är idag. Väldigt inspirerande!
    Ha det kul på Kårstajoggen. =)

  5. Hoppas ni får en fin dag på Kårstajoggen! Var lite inne på att komma med, men tror ändå jag gör klokast i att lägga lite band på mig själv ännu. Kram!

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.