Nya utmaningar

Jag ”köpte” 2 nya utmaningar 😉

Kommer jag att vänja mig med att gå med dem?
Jooo, de är BARA 12cm höga!
Ett par svarta stövlar:
botas

maravillosas_botas
Och de här röda:
maravillosos_Zapatos
Jag blev tokkär när jag såg dem i katalogen.

Jag bara var tvungen att beställa dem!

Som ni kommer ihåg är jag helt galen i skor!

Jag älskar skor!
Jag är beroende…. jag erkänner det!

Jag vet inte ens hur många par skor jag  har.

Men jag kan i alla fall tänka så här: skorna var min egen födelsedagspresent i förskott! 😀
Trevlig söndag! Kram!
PS Nu går jag ut och jogga!

7 tankar på “Nya utmaningar

  1. Tack för kommentaren
    Stövlarna var skitsnygga. Jag köpte ett par i Göteborg och hade dem senare på kvällen. Eh… det gick inte så bra. Jag tycker det är fint med hög klack men jag är inte van att gå i dem.
    Måste öva mig =)

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.