#birka12h

IMG_0759.JPG
Ni har väl inte glömt att vi springer i morgon?

I morgon, den 15 november går premiärloppet. På lördag avgår båten med tio förväntansfulla löpare som kommer tillbringa 12 timmar under natten springandes över Ålands hav. Platsen är löp-däcket ombord på M/S Birka (193 m) och starttid är 20.00 på kvällen till 8.00 morgonen.
1487985_10152733987074479_775269093002813676_o

Kommer jag att springa?

Jag har fått ok från sjukgymnasten att börja jogga lite. Det betyder att jag inte kommer att kunna springa på loppet! Jag som hade sett fram emot detta äventyr!
Men jag åker ändå och tänker ta rollen som arrangörsledare och supportledare!
Vi har några personer som följer med oss och som kommer att hjälpa till. Jag vet vad en löpare kan behöva så jag tänker supporta så mycket jag kan. Vem vet? Jag kanske till och med kan jogga lite 🙂

Underbara Birka Cruises har hjälpt oss mycket så att detta event kan vara möjligt. Vi har fått mycket stöd och support från dem!
Nivån på servicen vi upplevt då vi planerat detta något ”annorlunda” event är svårslagen!
Inget förslag har varit för udda, inga konstigheter (trots alls), inga frågor har varit för många! Och ni vet vad en ultralöpare kräver 
Birka har varit en partner och hjälpande ängel genom hela processen!
Ni kommer att få veta allt vi kommer att få på båten, sen på racerapporten! Jag lovar!

Vi kommer att försöka få våra män att live-twittra och uppdatera Facebook sidan så ofta det går och vi kommer bli jätteglada över alla tillrop på sociala medier! Vi behöver er!
Jag kommer även försöka uppdatera bloggen under hela loppet.
Den officiella hashtaget för morgondagens event är: #birka12h
Kom igen nu, nu twittrar och instagramar vi loss!!

Allra gladast blir vi förstås över reda pengar som sätts in på Tjejmarathons konto till Panzisjukhuset!
Det går fortfarande att beställa snyggaste armbandet som finns och stödja: 100kr eller mer!

Maila mig coyntha@gmail.com eller lämna en kommentar på Facebook, Instagram eller Twitter!
Allt pengar går direkt till Panzisjukhuset!

Stort tack till alla sponsorer och supportrar som laikat vår Facebooksidan, vi älskar er!!

Nu kör vi!!!

IMG_0143.JPG

Tack till alla våra sponsorer!
Gococo
aclholistic

injiji birka buff tailwind

 

Kommentera

