Följ oss live! Black River Run 100-miles

bild

Nu är det bara timmar innan det är dags för tredje kraftprovet: Black River Run-100 miles.
Det är så pirrigt i magen!

Klockan 10:00 är starten.
De närmaste max 30 timmar kan ni hitta mig springandes, joggandes eller något (hoppas jag!) i Västerås.

Jag har ätit frukost och håller på att fixa de sista detaljer innan vi går till startområdet och hämtar nummerlappen, snart är jag redo!
Vädret verkar bra under hela helgen, det kan vara lite kallt under natten och dimmigt på morgonen! Men jag är förbered med olika kläder!
Jag skulle vara jätteglad om ni skulle vilja skriva något på Facebook, Instagram, bloggen eller Twitter och få en hälsning eller lite pepp! Det kommer att göra en STOR skillnad under mitt lopp! Jag heter Coyntha överallt🙂
Mitt team kommer att läsa allt för mig!

Göran kommer att uppdatera på sociala medier och ni kan ställa frågor där om ni undrar över något. Till exempel om jag fortfarande lever!

Loppet kan man följa live här:   http://brr2014.sportsoftwares.net
Det kommer att bli en lång helg!
Pepp pepp pepp nu!!

Kommentera

