Orange it is!

Nu är allt packat och klart och alla mina saker ligger i bilen.

Idag efter jobbet åker vi till Västerås för att sova där och vila ordentlig inför morgondagens äventyr!
Jag hade börjat att packa redan i onsdags kväll och jag skulle göra klart igår men det gick inte som planerat!
Efter att jag tog en kort runda på kvällen hade jag inte mer ork. Jag vet inte varför men efter rundan mådde jag illa och frös. Jag orkade helt enkelt inte. Det blev lite mat och i säng tidigt!

Men i morse var jag pigg  igen och gick upp kl 4:30 för att packa de sista sakerna! Lite morgonkaffe och lite musik och allt gick smidig och bra.
Kom till jobbet i god tid. Det är pirrigt i magen!

Jag valde orange för loppet imorgon. Här är min outfit på dagen:
* 2XU tights
* Craft trosor
* Casalls SportBH
* Falk löparkjol
* Injinji tåstrumpor
* Salomon armvärmare
* Salomon Buff
IMG_0340Laddar, laddar!
IMG_0341
IMG_0334

Kommentera

