Happy Hips

Sedan jag sprang i Borås den 9 november har jag haft ont i höftkammen. Det har minskat ganska mycket men det känns fortfarande lite.
Jag trodde det var på grund av jag hade slarvat lite med mina övningar som Jessica hade skrivit på mitt styrkeschema. Det ingår övningar för höften och mycket balans.
Jag är svag någonstans och då är en obalans i min kropp.Efter loppet har jag tränat mer och det börjar att kännas bättre. Men Jag vet att min stel löparkropp behöver träna mer!
Jag hittade en bra video från Yogobe som Snorkkis och Anna har pratat om.
Den heter Happy Hips 🙂
I morse testade jag! Det var inte skönt, det gjorde ont och jag bekräftade hur stel jag är, som jag misstänkte.
Men jag kommer att fortsätta öva, det kommer att bli bra.
Samtidigt var det mysigt, jag tände ett ljus i vardagsrummet.
En bra start på dagen!

PS. Jag har tid hos sjukgymnasten idag. Vi får se vad han säger!

20131122-135707.jpg

20131122-135700.jpg

2 responses

Kommentera

