En dag i Göteborg

Jag är på tjänsteresa med jobbet i Göteborg.
Vi har haft en bra dag. Först åt vi lunch i Gothia towers för att kunna gå direkt till bokmässan.
Det var första gången för mig där och det var en i intressant upplevelse.
Efter mässan hann jag med ett löppass.
Jag hann även att gå förbi Marie Robertssons (@RobertssonMarie)jobb och hälsade på henne på riktigt för första gången! Åh mina härliga Twitter-vänner! Jag missade tyvärr träffa Mikael Lipsschuts(@miqloh) kram!
För att hinna i tid till middagen sprang jag nära hotellet: asfalt, trafikljusen, bilar som inte stannade, etc
Dessutom svårt att hitta!
Men jag var lite nöjd ändå efter 8 km.
Efter jag duschade åkte vi till en supermysig restaurang med jättegod mat.
Nu är jag trött på hotellet och tänker sova snart.
Imorgon har vi en sista dag i Göteborg!
Jag tänker gå upp tidigt och morgonträna!
God natt!

20130926-224102.jpg

20130926-224308.jpg

20130926-224317.jpg

20130926-224333.jpg

20130926-224407.jpg

20130926-224417.jpg

3 responses

Kommentera

