Hemma igen

Jag har varit på tjänsteresa. Igår var vi och besökte Linneuniversitetet Campus Växjö. På kvällen hade vi en vandring runt staden och lärde oss lite av Kalmars historia. Avslutade kvällen med god mat i en fin restaurang.
Idag var vi på Campus Kalmar och jobbade till lunch där.

Jag tog inte med mig mina löparkläder! Fel!!
Det hade varit skönt att springa lite i Kalmar och turista med löparskorna på.
Men imorse körde jag mina rehab övningar i rummet innan frukost, det var ganska skönt faktiskt.

När jag kom hem bytte jag om och tog en löprunda. Det var distanspass på schemat och det kändes bra.
Det blev 8 underbara km i kvällssolen.
Nu har jag hunnit att diska, stryka och lite till.
Dags att sova!!
Har ni haft en bra dag?

20130409-220050.jpg

Planka på hotellrummet!

20130409-220102.jpg

Invigningen av min nya Casalls väst!

One response

Kommentera

