Mina HOKA har kommit!

Det är vinter igen.

Det hade snöat hela natten och när jag vaknade och tittade ut genom fönstret såg jag vinter igen.
Såååå mycket snö! Ca 20 cm snö.
Så jag bestämde mig för att springa på gymmet.
Jo, jag vet det är roligare att springa ute men just nu vill inte mina fötter springa i Icebugs och mina broddar har gått sönder.
Jag sprang på löpbandet och det var det perfekta tillfället för att premiärtesta mina HOKA ONE ONE
Dottern skickade dem från USA förra veckan och jag har varit så nyfiken på att springa i dem.
Vi köpte dem för ett superbra pris där borta i USA!
Det går inte att köpa HOKA i Sverige än men det verkar som de kommer snart till svenska marknaden.
Mina skor är modellen Bondi B Women.
Första km kändes det lite konstigt. Sen blev det bättre och bättre.
Jag fokuserade på tekniken och skorna hjälpte mig enormt med att ha bättre hållning.
Skorna är sköna, som att gå på bomull, foten sitter inte tight i dem och de väger inte mycket trots att de ser så stora ut.
Ja, jag tycker de ser superstora ut men det är skönt att få en sådan härlig känsla.
Jag fick mycket stöd och jag tror och hoppas att de kommer att hjälpa mig för att undvika skador.
Ju mer jag sprang desto skönare de blev. Det blev 14 km på löpband!!
Herregud!! Det är så tråkigt att springa på löpbandet men med mina Hoka blev mycket enklare men det var som att jag inte ville sluta springa.
Vi får se hur det känns på riktiga långpass. Återkommer med rapporten då.
Jag tänker springa med dem ute så fort snön försvinner.
De kommer garanterat bli ett av mina favoritskor!
Läs vad Andreas tycker om sina HOKA!

Hoka One One tar dämpning i löparskor till en ny nivå 🙂

20130313-221847.jpg

Är de fina?

20130313-221856.jpg

20130313-221902.jpg

20130313-221909.jpg

One response

Kommentera

