Bättre än inget

Idag är den nionde dag som jag inte har sprungit. Det är mycket tid men det känns rätt ändå. Jag vet att det är bra för min kropp. Jag är snart tillbaka!
Jag har tränat annat så länge och vilat också.
I söndags körde jag en timme Spinningen i vårt lilla gymmet hemma i Åtvidaberg.
20130205-080337.jpg
Det var ett bra pass, jag svettades mycket och fick jobba med pulsen. Så för konditionens skull var bra.
Men jag kan inte tycka det var så roligt!
Jag vet inte varför jag alla gånger tycker det är tråkigt.
Att vara i ett mörkt rum och komma ingenstans? Nä, inte riktigt min grej.
20130205-075853.jpg
Idag är jag på väg till Stockholm och jag hoppas på en bra dag!

Snart är det dags att börja träna hårt!

One response

  1. För min del tror jag det är avsaknaden av luft och natur som gör att spinning känns som ett mindre skojigt alternativt. Men det funkar i brist på andra alternativ 🙂

Kommentera

