5/6 #1milvartredjetimme

Vi har klarat av 5/6 intervaller och vi har bara en kvar!
Hörde ni? En kvar…

Den här gången blev det kortare sträcka men det var fint.
Vi sprang med pannlampa och det var bra för att på många ställen finns ingen belysning.
Däremot var det svårt de sista km hem, vi sprang mot vinden och ni vet när man är blöt och det blåser… det är inte så kul!
När vi kom fram hade vi sprungit 7.5 km så jag tog en liten extra sväng för att få 9 km.
Det gick ganska bra trots att kroppen är ganska seg nu. Det gör lite ont här och där.
Jag har mest ont i mina tår.
Nu ska jag äta något och vila!!
Snart så.
Bara en.. och jag tror jag behöver lite pepp!

Distans 9 km

20130127-193843.jpg

Kommentera

