En mil

Igår var sista lediga dagen på jullovet.
Nästan två och halv veckor för att mysa och vara hemma med familjen.
Dottern har åkt till USA igen och mitt hjärta ett tomt.
Bästa sättet för mig för att må bra är att springa.
Igår blev det en mil. En underbar mil!
En mil som gav mig mer energi för att starta veckan och må bättre!
Ibland undrar jag vad jag gjorde med min fritid innan jag började träna?
Och hur mådde jag innan dess?
Det är nu, som jag mår bättre än på länge!
Att kunna få springa och vara ute är verkligen vad det gör mig så lycklig!
Temperaturen var noll grader och gatorna var som en isbana!
Men det gjorde ingenting, det är nyttigt! Det är hälsosamt!
Totalt på hela veckan blev 35 km. Helt okej tycker jag för att vara ”en lätt vecka”.

Nu tillbaka till vardagen och rutinen!
Och tillbaka till träningen!

20130107-192530.jpg

20130107-192537.jpg

Kommentera

