Det är farligt att springa

Ha ha😀

Jag lyckades ramla i lördags när vi sprang långpasset Sörmlandsleden.
Det fanns mycket löv och jag missade säkert en sten eller något. Jag flög och landade med händerna. Det började att blöda lite men jag konstaterade att benen och fötterna var helt okej.
Jag fick ett plåster och tog på mig vantarna. Vi fortsatte.
I söndags när jag vaknade undrade jag varför hade jag så mycket träningsvärk i armen.
Vad hade jag tränat? Nää, det var inte träningsvärk, det gjorde ont i hela armen och axeln efter jag hade ramlat.
Vilken tur jag inte bröt handen!

Men som någon sa till mig på twitter, det finns säkert betydligt farligare sporter!😉

20121023-223052.jpg

4 responses

Kommentera

