Det finns inga dåliga kläder…


Jag vaknade kl 5:40 och det regnade. Jag somnade om. När jag vaknade igen kl 8:30 det regnade fortfarande.
Jag skulle träffa bästa gänget för att springa kl 10:00. Ska jag göra det? Ja, självklart!
Vilket bra pass det blev!
Coachen hade beställt ett distanspass på 80 min. Vi sprang först till elljusspåret och sen sprang vi Milspåret som är inne i skogen. Det var blött men ahhh så fint!!
Jag börjar verkligen älska att springa i terräng.
Hade på mig mina terräng skor adidas och de funkade kanon. Spåret var genomvått och från början försökte jag inte undvika alla vattenpölar. Det var ingen idé vi skulle bli blöta ändåJag sprang rakt igenom allt.
Sedan sprang vi runt Ädelsnäs slottet som är också ett fint område. Jag tog en lite längre sväng för att komma upp till 80 min.
Vi blev verkligen blöta men jag frös inte. Det funkar bra bra om man har rätta kläder. Perfekt löparväder!
Det blev 13 km idag och kroppen kändes fortfarande bra!
Vad händer liksom?

20120922-225251.jpg

20120922-225302.jpg

20120922-225310.jpg

3 responses

Kommentera

