Jag gör allt jag kan

Efter en underbar hotellfrukost åkte vi till Acces Rehab. Där skulle jag träffa bästa David Felhendler som vet exakt bl.a hur man fixar ett löparknä.

Han sa att mitt problem ligger i bäcken. Han krackade de delarna som är fel på mig och massa andra grejer. David kan ha bra sitt jobb.
Jag får springa. Och jag gör det så länge det inte gör ont.
Hans ordination var:
* Träna mycket core muskulaturen
* Springa så länge det inte gör ont
* Återbesök om en vecka hos både David och Sirpa för att instruera mig rätta core övningar
* Ha tålamod

Jag vet att mitt knä kommer att bli bra. Det känns bättre redan nu.
Jag tänker fortsätta göra allt jag kan för att bli av med mitt problem.
Efter har varit hos David åt vi lunch med finaste Sirpa.

Nu sitter vi på Cinderella båten och snart ska vi äta Vikingbuffé.

20120723-185636.jpg

2 responses

  1. Pingback: Planer för hösten | Jag vill vara snygg ….och smal!

Kommentera

