Herre Gud! Vad hände?

Lördagar är vägdag. Jag väger mig varje lördag morgon.
Som jag berättade här om dagen är fokus just nu på bra mat och bra energi till kroppen inför Stockholm Marathon.
Jag har följt Maddes kostschema förutom i lördags förra veckan i Göteborg då jag åt vad jag ville.

Jag mår bra av det och det är lätt för mig att bara följa ett schema och inte behöva fundera mycket om ”vad ska vi äta ikväll”??
Glad överraskad blev jag i lördags.
Vågen visade -1.2 kg!! Totalt har jag gått ner 9 kilo sedan den 19 februari och har bara 1.2 kg till målet.
Förstår ni? Jag har inte som mål att gå ner mer i vikt nu utan jag vill ta de sista kilona efter SM.
Men vad glad jag blev! Vi får se hur det går den här vecka. Det är 13 dagar kvar till den 2/6.
Jag har i för sig känt mig smalare …..

Det var länge sedan jag vägde så här lite som jag väger idag 🙂

20120521-135348.jpg
Bild: Före och efter distanspasset igår

15 responses

  1. Wohoo! Heja heja!! 😀

    Förlåt att jag inte kommenterat hos dig på länge, har haft en paus från blogg världen men nu är jag tillbaka! 🙂 Kram!

  2. Pingback: Fokus på kosten också! | Jag vill vara snygg ....och smal!

Kommentera

