Passa på!

Jag kunde inte låta bli!
Stadium har imorgon sista dagen med 25% på allt om man är medlem.
Jag hittade ett par supersnygga skor för att träna på gymmet.
De är NIKE FREE TR.
Kolla:

De kostar 1099.- men idag kostade dem: 899:- (Medlemspris)
Så visst är det bra pris?
När jag loggade in för att beställa och betala blev glad överraskad 🙂
Jag fick även 25% rabatt.
Totalt pris: 674.50 kr och 0 för frakt för att jag kommer hämta dem i butiken.

Gå in kolla! Du kanske vill också köpa ett par?

One response

Kommentera

