Orca

Igår kom ett paket till. Man blir alltid glad när man får ett paket eller hur?

Det kom från UK och det var ett par kompressionstights från ORCA.
Start Fitness hade (igen) ett bra erbjudande förra veckan!
Jag kunde inte låta bli (igen) för att det var så galen bra pris!
Jag betalade BARA 19 £ + frakt!!
Visst är det kanon pris för ett par kompressionstights?
Jag har inte testat dem. Men jag hoppas de är lika bra som mina 2XU som jag älskar!
20120307-092848.jpg

De var jättesnygga i alla fall!

Man kan aldrig har för många träningskläder eller hur?

13 responses

    • Mellan de två kan jag inte jämföra mycket. Mina 2XU älskar jag dem. De passar min kropp så bra och jag har använt dem för att springa lång och för att återhämta mig. De fungerar bra för båda funktioner.
      CW-X är också snygga men jag har vinter variant. Jag har sprungit hela vinter med dem och de passar mig också bra.
      Så båda är bra. Men jag själv tycker att 2XU är lite bättre🙂

      • Aj då… AJ DÅ! Det innebär nästan att jag får ge mig och köpa ett par 2XU för nu är ni rätt många som lovordar dem.
        Ajajajajajajajjjj😀

  1. Snygga!
    Har aldrig använt kompressionstights. Jag får nog allt göra det.
    Av kompressionsstrumpor känner jag mig instängd när jag använder dem. Konstigt!

Kommentera

