Igår

Igår tittade vi en bra stund på Vasaloppet och vi gjorde vad vi brukar göra också: storhandlar, städar, lagar mat mm
Så helt plötsligt började klockan att bli för mycket. Jag bytte om kläder och gick ut.
Det var ett distanspass på schemat som skulle göras. Jag såg att hela dagen hade varit en fin solig dag men när jag var ute var det inte så varmt. Det var kylig även om det börjar kännas vår.
Benen var lite trötta efter lördagens pass i Stockholm. Men jag gav inte upp. Det brukar släppa.
Jag hade med mig Melodifestivalen listan på Spotify och det var bara köra.
Det gick bra. Ganska bra för att vara trött.
Jag kom hem efter exakt 10 km med snitt 6.12 min/h. Ganska nöjd var jag 🙂

Efter middagen lagade vi mat för lunchlådor och förberedelsen för en ny vecka!
20120305-105657.jpg
Hoppas ni alla har mycket energi idag.
Det är en ny spännande vecka som har nyss börjat!
kram på er!

Kommentera

