Det händer inte så mycket här

Ibland blir det inte riktigt som man planerar. I helgen blev ingen träning för att jag visste inte om en förkylning var på gång.


Men igår  var det klart! Jag är förkyld. Så sur och ledsen jag blev! Jag nästan tycker lite synd om mig.
Jag ska verkligen ta det lugnt några dagar.
Jag hoppas på att snart bli frisk.
Jag har en planerat en sväng till Stockholm på fredag för att träna med Magda. Men först måste jag bli frisk.
Så idag är jag hemma och jag tänker vara  hemma och jobba lite här ifrån. Jag tycker det är lite jobbigt att vara på jobbet och smitta alla där.

Det ser ut som det kommer att bli en fin dag idag. Jag hoppas jag kan  ta mig ut på en promenad på lunchen. Jag behöver lite sol, fylla på med D-vitaminer.
Jag måste vara frisk. Jag har nu missat så många dagar. Har inte tränat sedan i lördags… skit! Jag hoppas att kunna få börja jogga snart.

Jag äter bra i alla fall. Än så länge skötter jag kosten bra!!

One response

  1. Ta det lungt o bli frisk innan du sätter igång igen annars så blir det bara bakslag. Det är ju jättebra att kosten funkar trots förkylning. Kan säga att för mig är det lite si o så med det när man är sjul.

Kommentera

