Perfekt dag

Jag kan inte önska mig bättre dag än idag!
1. Långpass. Morgonen var perfekt för att springa. Det var 4 grader och det var tomt på gatorna. Laddade med bra frukost, min vätskeryggsäck, musiken och mycket glädje. Det var ett ganska långsamt pass. Men jag njöt. Jag kom hem efter 19km.
Det var bara starten på dagen!

20111210-185028.jpg
2. Dusch, mat och resa till Arlanda. Oj vad spännande! Vi hämtade vår älskade dotter som kommer från USA för att spendera jullovet med oss. Vilken lycka att krama henne igen!

20111210-200409.jpg
3. Vi checkade in på hotellet och nu ska vi till O Learys i Östermalm. Där ska vi äta middag och kolla på El Clasico.

Bra dag va? *Lycklig*

20111210-200942.jpg

4 responses

Kommentera

