Reahb övningar

Förra veckan var jag i Stockholm för att träffa min kiropraktor Jenny. Jag trivs så bra med hennes sätt att behandla mina problem och att hon ger mig trygghet.
Hon sa att min fot är nästan återställd. Nu borde jag inte få mer problem och kan börja springa mer.
Jag var hos henne ca 1 timme och hon gjorde en behandling som gjorde så mycket ont!
Speciellt när hon ”pressade” baksidan av låret. Fy… men jag tror det hjälpte mig massor!
Vi kommer att fortsätta jobba med låret som inte vill släppa problemet 100% än.

Men allt är mycket bättre och hon sa jag har mycket mer rörlighet än första gången jag var hos henne.
Nu ska jag göra några övningar innan och efter varje pass.Här några av mina övningar jag gör nu:

2 responses

Kommentera

