Gissa min tid och vinn!

Dags att tävla!
Vinnaren får ett 6-månaders abonnemangHälsovakten.
Dataprogrammet kan hjälpa dig att gå ner i vikt, eller gå upp i vikt om du så vill, och ändå äta rätt och närings- riktigt.
Jag tycker det är  ett ganska enkelt program om man vill ha bättre koll på hur/vad man äter! Värt att testa?

För att tävla:

Tävlingen går ut på att gissa min tid på Venedig marathon på söndag!

Varje tävlingsbidrag ska bestå av timmar, minuter och sekunder.  T.ex 4.38.42

Ditt svar mejlar du coyntha@gmail.com. Skriv ”Venedig” i mejlets ämnesrad.
Tävlingen pågår till och med söndagen den 23 oktober när jag har kommit i mål! (Om jag kommer hi hi 😉 )
Lycka till!

Obs! Glöm inte mina problem jag har haft med foten och baksida låret!!!

4 responses

  1. Jag har haft Hälsovakten tidigare och tycker absolut inte att det är bra. Undermåligt forum, nästan inga medlemmar där talar sitt tydliga språk tycker jag, dålig återkoppling etc. Ja, det är i alla fall min erfarenhet.
    Tacka vet jag Matdagboken.se 😉

  2. Oj, vad spännande! Och du är helt kry annars? Ovanligt så här på hösten, alla omkring mig hostar och snörvlar. Jag klarade mig med några dagars halsont tidigare i höst, men jag tappade en del i träning ändå. Jag håller tummar och tår på söndag 😀

    Kram, Pernilla be

Kommentera

