Det blåste!

Jag träffade mina kompisar på kanonvallen kl 19:00. Vi var ett stort gäng idag!

Idag hade vi på besök Katja! Det blåste mycket!
Några tjejer ville inte springa alls…. det kändes jobbigt att gå ur bilen.
Men vi stack iväg. Vi sprang i skogen. Där blåste det mindre.
Vi sprang 6km tillsammans.
Jag fortsatte själv några km till. När jag kom hade jag sprungit 12km.
Jag tyckte det gick lite lättare idag.
Kan det vara temperaturen eller vädret?
Det var en skön kväll!

20110913-203408.jpg

2 responses

  1. Det ser verkligen ut på bilden som det blåste mycket! Jag tror aldrig att hon kom så långt som till Dalarna. Förvisso blåste det en del här också men det kändes inte som det var mer än normalt.

Kommentera

