För elva år sedan…

Idag är det vår 11e bröllopsdag.
11 år!!

Hur kan tiden går så fort?

Det var en dag för elva år sedan fylld med skratt, glädje och mycket kärlek! Vi hade en underbar fest i Mexico.
Det var början av ett lyckligt liv tillsammans i Sverige.

Ibland undrar jag om hur fort får tiden gå? Kommer de andra 11 år gå ännu fortare?

Jag älskar vårt liv tillsammans och jag ångrar inte en sekund av alla dessa år och jag hoppas att vi får många många år till tillsammans…

Du och jag för alltid!!

Älskar dig!

20110907-213357.jpg

11 responses

  1. Åh, grattis i efterskott! Det sade du inget om när vi sågs! Vad mycket det fanns av dig på den tiden – du var väldigt snygg men du är nog ännu snyggare idag. Ser inte en dag äldre ut! He he, Göran ser ut som en poet!

Kommentera

