Fyndade skor

Men inte löparskor den här gången!

Om jag inte fick springa kunde jag istället kolla lite i affärerna. Självklart passade jag på och köpte nåt. Det blev inte bara ett eller två par utom tre par!
Jag gick in för att köpa ett par sköna skor för att gå.
Jag valde ett par ballerina skor som bara kostade 50kr. Vi tänkte: 50kr är  ju ingenting!
När jag skulle betala tjejen i kassan sa att det var bara 25kr!!! Vad??? Det var halva rea priset!!!
Jag gick tillbaka och köpte två par till förstås 😉
Det blev tre par för BARA 175kr!!!! Vilken fynd jag gjorde


Blå: jag betalade 50kr

Rutiga: jag betalade 25 kr


 Blå klackar: Jag betalade 99 kr

Fina va? 

5 responses

Kommentera

