Två pass idag

Pass 1:
Jag var på gymmet och styrketränade överkroppen och bålövningar.
Det var skönt för att gymmet var nästan bara för mig.
Är alla ute och springer eller vaddå?
Jag ska bli starkare! Jag behöver det för att orka springa mycket. Det är lätt att glömma hur viktigt det är att styrketräna!

20110705-231412.jpg
Pass 2:
Dags för några intervaller. Inte så många och lagom långa för att bli trött!
Perfekt löpväder ikväll. Jag sprang ganska fort mina tusingar för att vara jag 😉
Snittfart 5:05 per km.
Jag är så nöjd!
Det var ren njutning idag 🙂

20110705-231745.jpg

2 responses

Kommentera

