Jag är inte stressad

4 dagar kvar…

Maj har varit en intensiv och stressig månad. Det händer saker hela tiden.

Maj är en månad jag har väldigt mycket mer jobb än vanligt.
I maj fyller min son år.
Dottern dansar bal i maj.
I maj kommer vi att ha besök från Mexico. yupi!
Därför  har vi städat mycket hemma.
Jag har varit på kurs.
Jag har varit borta 3 dagar på en konferens i Göteborg.
Jag har varit förkyld!
Jag har tränat.

Hur gör man för att ändå ta det lugnt???

Jag måste hitta lugnet!
Jag måste stressa ner!
Jag måste vila!
Jag måste äta bra och börja att njuta av den stora festen redan nu!


Jag är inte stressad, jag är inte stressad! (jag kan flyga!) hi hi

One response

  1. Det går som det går. Du kan det här 🙂 Efter maj kommer juni, så tänker jag när var och varannan dag och kväll är uppbokad. Maj är hysterisk för alla, men när skolorna slutat infinner sig några veckors lugn innan semesterhetsen sätter fart.

    kram//pernilla be

Kommentera

