Vilar

3 dagar till Prag Halvmara…


Bild: Jag på jobbet. Glad=vila

Jag känner mig lugn trots att det är snart dags att tävla.
Det känns spännande och jag längtar efter att åka till Prag. Vi åker på torsdag.
Det är aldrig fel med lite semester mitt i kaoset på jobbet.
Vilket bättre sätt att semestra!!
Och att kunna göra vad jag gillar: springa och resa!

Bild: Vår 2011 i Åtvidaberg

Jag har vilat i två dagar nu. Igår var på schemat att vila men idag borde jag hade sprungit men jag gjorde inte det.
Jag har fått ont i vänstra knät sedan i söndags. Det är bäst att vila lite mer.
Men imorgon tänker jag testa lite mina ben.

Jag beställde några MAXIMS gel och jag hoppas de kommer imorgon. Det är vad jag  äter när jag springer ett lopp.
Annars hur laddar jag?
Ingenting särskilt. Jag bara försöker att sova…
är så trött!

Hur är det med dig?

Kram så länge!

7 responses

  1. Dagens tips:
    AIDS-Loppet som är den 22 maj på Gärdet, Stockholm. Det kostar 150kr att delta och avgiften går oavkortat till UNICEF.

    Det är läkarstudenter från Karolinska Institutet som anordnar loppet helt ideelt. Förutom loppen i sig är det lite folkfestkänsla med uppträdanden och mingel. Man kan springa 5 km eller 10 km och tidtagning finns via Racetimer. Det är sanktionerat av idrottsförbundet via IFLinnéa.

    Spana in mer på http://www.aidsloppet.se

    mvh
    Susanna

  2. Hej tjejen!
    Ska bli så kul att följa ditt lopp i Prag! Går det att följa på nätet? Annars får du SMS:a när du kommit i mål! Lycka till nu! Njut av loppet – njut av Prag! Ha en mysig resa oxå, och snabb;-) Kram

Kommentera

