Buff

I fredags fick jag hem mina nya Buff jag beställde på Brim
Jag tycker det är kul med nya färger.

Men kanske ni undrar vad är det  en Buff för något?
Jo, en Buff blir vad du gör den till!

* Pannband
* Mössa
* Ansiktsmask
* Halsskydd
* Scarf
* Svettband
* Blindgång
* Diadem
* Balaklava
* Piratmössa
* Hårband
En Buff kan användas av alla och den skyddar dig mot vind, kyla, sol och damm under dina frilufts-aktiviter.
Många använder den dock bara som ett snyggt hårband eller scarf.

Jag svettas mycket och de här var extremt snabbtorkande.
De var dessutom billiga. Jag beställde tre och betalade bara två: 188kr ink frakt.
Här är några bilder så du ser några ex om hur kan man använda dem!

Vad tycker ni? Vilken är snyggast?
Jag tror jag gillar det mest som ett vanligt hårband/pannband.

5 responses

  1. Har oxå Buff, de är bra. Den med cirklar var tuff, den med rosa syns bra, den svarta är fräsch. Ja, det är svårt att bestämma sig, tycker de är snygga alla 3. 😛

Kommentera

