7.5 km


På schemat idag: 2 km uppv + 3km (5:30 /km) + 2 km neddv.
Ingen musik idag. När det är korta pass gillar jag att springa utan musik för att ha mer fokus på vad jag gör.
De två första kilometer gick inte fort alls. Kroppen var trött och hjärnan var också trött.
Men när det var dags att springa fortare gick det bättre än vad jag trodde.
Distans: 7.5 km
Tider:
km1: 6.40
km2: 6:20
km3: 5:30
km4: 5.23
km5: 5:29
km6: 6:15
km7: 6:25

500m
Nu är jag hemma och jag ser att jag har redan sprungit 37 km den här veckan!
Imorgon ska jag vila för att på lördag ska jag testa att springa en mil lite fortare. Tanken var att jag skulle springa Premiärmilen i Stockholm på söndag, men eftersom jag ska åka till Prag nästa helg så bestämde jag mig för att spara lite på pengarna och springa här hemma istället 😉
Jag måste sova…..
Min kropp är trött och behöver sova.
God natt ❤

One response

  1. Härligt! Man kan så mycket mer än man tror 🙂

    Jag sprang min version av premiärloppet idag, ska bli kul och se hur det går för din hemmaversion imorgon! 🙂 Men sen vet jag också att du är stark och snygg så det kommer säkerligen gå jättebra!

Kommentera

