Redan onsdag?


Bild: med mobilen. Men tyvärr bilden blev inte så fin som det var på riktigt!

Igår lyckades jag träna ute igen!
Ibland är det svårt att hinna men nu vill jag verkligen försöka springa ute än på löpbandet. Det ger mycket mer.
Det är verkligheten som finns där ute hi hi
Enligt mitt träningsprogram hade jag: Löpning 10km ( 80-85%)
Det gick bra. Jag fokuserade på att: in med magen, sug in spänn och räta upp. Tänkte om att någon drar mig upp i håret och rak i ryggen. Upp med höfterna. Det funkar faktiskt!! Har ni testat? Det går lättare om vi har rätt hållning!
Distans: 10km
Tid: 63 min
Kcal: 870
Känsla: Fokus på tekniken

Idag har jag fullt upp på jobbet. Hur skulle jag hinna med träningen?
Jaa. Jag var på gymmet tidigt på morgonen och tränade där.

Bild: Jag med mina nya prickiga träningsbyxor 🙂

Det blev löpning på löpbandet: 6km @5:30-5:50´+2km nedv = 8km
Jag lyckades med farten:
1km: 6:25 (uppv)
2km: 5:58
3km: 5:45
4km: 5:35
5km: 5:30
6km: 5: 30
+ 2 km nedv.
Sedan blev det 30min styrketräning: Rygg+axlar+bröst.

Det gäller att planera sina dagar för att hinna med allting! 😉
Jag har även varit på polisen för att förnya mitt pass. Vilken tur jag kollade på datumet!
Det var på håret! Jag behöver ett pass för att åka till Prag nästa vecka.

Jag hoppas alla hinner med lite träning idag.  kram

5 responses

  1. Snygga träningsbyxor, men lite svårt att se färgerna o mönster ordentligt. 😉 Det kommer säkert gå mycket bra i Prag för dig! 😛

Kommentera

