Vad har du för trosor på dig när du tränar? :)

En sak som vi får inte glömma är underkläderna när vi tränar!
Om man kör på vanliga trosor i bomull och blir svettig, så är ju alla mina underställ och funktionskläder helt meningslösa!
Bomull är ju det dummaste man kan ha på sig, det drar åt sig kyla och blir blött och kallt.
Här om dagen köpte jag ett par träningstrosor på Stadium. Dessutom var jättebra pris: 199kr!
Jag tycker det är skönt att springa med funktionsmaterials kläder och ännu viktigare på  trosorna!
Fina färger och snygga. Bra med funktionsmaterial som andas!

Modellen heter: SOC W PF BOXER F10

Anväder du funktionsmaterial trosor när du tränar?

 

9 responses

  1. Har nästan helt och hållet gått över till funktionsmaterial på trosorna – så mycket skönare! Läckra färger med turkost och rosa; ska köpa på mig några par om jag har vägarna förbi stadium. Tack för tipset!

  2. Marathonmia tipsade på sin blogg för några månader sedan om Lindex som har trosor som är glansiga och typ är i funktionsmaterial. 3 stycken varav man får den billigaste gratis eller hur det nu var 🙂

    Jag älskar dem iaf, de är verkligen perfekta och finns i olika modeller vilket jag gillar.

Kommentera

