Långdag

Jag har haft en långdag idag.
Gick upp tidigt för att hinna till gymmet innan jobbet.
Det betyder att åka hem ifrån innan kl6:00 på morgonen.
Jag sprang på löpbandet 10km.
Det gick jättebra.
Distans: 10km
Medelfart: 5:50
Kcal: 650
Känsla: stark

Det blev 10km + 4 bålövningar : bra start på dagen!

Jag startade dagen med ett möte och jobb hela fm. På em åkte jag till Campus Norrköping för att träffa några personer från Göteborg. Det blev ett möte till.
När jag kom hem kl 19:30 lagade jag mat, diskade, satt en tvättmaskin och nu är jag så trött!
Jag måste gå till sängen och v i l a!
Imorgon har jag en kurs hela dagen…..

Hoppas ni har haft lite mindre saker att göra än vad  jag hade 😉
Kram på er!

2 responses

Kommentera

