Utvärdering: kompressionstights

Nu kan jag berätta om vad jag tyckte efter långpasset med mina kompressionstights.
Jag kanske behöver flera gånger för att kunna berätta säkert mer men än så länge kan jag säga jag älskade dem!
Först tycker jag de är super-snygga!

Jag gillar designen. Jag kände mig som om jag hade en  tonåringskropp hi hi
Allt håller sig precis på plats!
Herre Gud!! Rumpan såg det starkt ut och fast! Jag kände mig som om jag hade bara muskler i låren.
Tightsen är bra för att hjälpa baksida lår och vader. Jag kände mycket stöd speciellt på knäna. Fick en känsla som att springa säkrare och tight.
Jag erkänner att de är dyra men de är absolut värda!
De var ännu bärttre igår. Jag hade  mina kompressionstightsen på mig hela dagen och hoppades att de skulle göra mina ofräscha ben fräscha.  De kändes perfekta för återhämtning.

Jag kommer att springa mer och återkommer med mera synpunkter.
Rekommenderas!!

Känner du också dig snygg med dina kompressionstights? 🙂

 

5 responses

Kommentera

