Shopping i Warszawa

Jo, jag lovar. Det är sista inlägget om Warszawa.

Men jag kan inte låta bli och berätta vad jag köpte när vi var där. Det var inte så många saker men de jag köpte var såå bra.
Vi hittade en kedja som heter Bad and Body works som var en exakt kopia av Victoria Secret i USA.
Där köpte jag en parfym med sin tillhörande body cream och två till som luktar coconut och lemon.
Om ni åker till Polen köp där. Samma koncept men billigare:

20121005-152810.jpg
På mässan köpte jag ett Salomon Vätskebälte.
Jag har letat mycket efter ett bälte som sitter bra (som mitt Nathan) men med en större ficka för att ha alla mina saker: Iphone, Snickers, Solids mm
Kanon pris. Det kostade 135 PLN men som alla är så trevliga där fick jag rabatt och betalade bara 120 PLN, dvs 225 kr. Priset i Sverige är ca 475 kr!
Jag sprang med bältet på maran och funkade kanon.

20121005-152822.jpg
På mässan köpte jag också ett par CEP neon sleeves.
Fick jätteservice här också så jag kunde välja rätt storlek och allt. De kostade 100 PLN och det är 220 kr. Bra pris också eller hur?

20121005-152828.jpg

Jag är nöjd. Vill du köpa billigare löparprylar? Åk till Polen 🙂